カラー  指名なし
 30代前半
2026/04/18 19:23
I had the haircut and the coloring treatment. It was a very good experience, and it went very smoothly. I really liked how comfortable the entire process was, and my hair came out exactly how I wanted it. The booking was very simple and flexible. I would definitely recommend this place if you need a hair makeover!

ヘアカットとカラーリングをしてもらいました。とても良い体験で、全体的にとてもスムーズに進みました。施術中ずっと快適に過ごせたのが特に印象的で、仕上がりもまさに自分の希望通りでした。予約もとても簡単で柔軟に対応してもらえました。ヘアスタイルを変えたい方には、ぜひおすすめしたいお店です!
予約する

宜しければお店の情報をシェアしてください(^^)♪